Zamiast robić w wielu przypadkach nudną, jednokierunkową demonstrację, pedagog ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• pokazy szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są znacznie bardziej zaciekawieni, jeżeli w ramach nauczania oraz to właśnie dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy oraz / lub pliki audio. Na przykład nauczyciel ma prawo odtwarzać plik audio, by przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtedy możliwość wymówienia innych słów, aby sprawić, czy robią to poprawnie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą znacznie bardziej wciągające oraz na pewno bardziej produktywne.
abilix krypton
Dni używania suchych tablic po których pisało się kredą już dawno minęły. Dzisiaj nauczyciele w szkołach rozpoczynają coraz częściej nauczać używając monitorów LCD wspólnie z tablicami interaktywnymi. To właśnie dzięki takiej technologii wykorzystywanej w klasie każdy uczeń będzie chciał wypróbować działanie tablicy, a to ma okazję pobudzić entuzjazm uczniów do angażowania się w proces uczenia się. Mimo to za pomocą interakcyjnych tablic wolno osiągnąć sporo więcej aniżeli to, że uczniowie w takim środowisku edukacyjnym będą mieli więcej radości z nauki. Spójrzmy bliżej na to nowoczesne wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a znacznie większy poziom zaangażowania nauczycieli i uczniów
Zamiast robić wielokrotnie nudną, jednokierunkową demonstrację, nauczyciel ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Uczniowie zawsze są znacznie bardziej zainteresowani, jeżeli w ramach nauczania i to naturalnie dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy oraz / czy też pliki audio. Na przykład nauczyciel ma prawo odtwarzać plik audio, aby przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas szansę wymówienia innych słów, żeby spowodować, czy robią to należycie. Użycie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą znacznie bardziej wciągające oraz na pewno bardziej produktywne.